TAXOR udziela wieczystej gwarancji na wszystkie obrączki, pierścionki i inną biżuterię. Gwarancja obejmuje wszelkie wady fabryczne wykryte podczas użytkowania. Nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych powstałych z winy klienta (np. zdeformowania wyrobu na skutek sił zewnętrznych, wykruszenia kamienia na skutek uderzenia itp.) oraz uszkodzeń wyrobów powstałych z upływem czasu na skutek naturalnego zużycia biżuterii (np. porysowania, przetarć szyny, wytarcia łapek mocujących kamień itp.) Jednak w każdym z takich przypadków zapewniamy naszym klientom odpłatny serwis po preferencyjnych cenach. Zapewniamy również pełny serwis jubilerski naszych wyrobów - korektę rozmiaru, oprawę kamieni, naprawę oraz odnowienie obrączek, naprawę łańcuszków i bransolet, wymianę zamków itp...
Do każdej sprzedawanej obrączki, niezależnie od certyfikatów i gwarancji producenta, dołączana jest gwarancja naszej firmy. Gwarancja firmy TAXOR dołączana do obrączek złotych i platynowych zawiera kupon umożliwiający w przyszłości bezpłatną korektę rozmiaru. Dla biżuterii wykonanej z innych materiałów niż złoto zapewniamy również możliwość powiększenia lub zmniejszenia, jednak usługa ta jest odpłatna. Z naszych doświadczeń wynika, że prędzej czy później zmniejszenie czy powiększenie obrączki będzie potrzebne. Warto upewnić się przy zakupie czy sprzedawca zapewnia bezpłatnie taką usługę.
W przypadku pierścionków z brylantami klient otrzymuje certyfikat, który pełni rolę karty gwarancyjnej. W przypadku pierścionków zapewniamy bezpłatne dopasowanie rozmiaru po zakupie, gdyby zaszła taka konieczność.